Biljetter till melodifestivalen - Check !!

God dag alla läsare :) Det var typ hundra år sen. Jag undrar varför jag alltid börjar blogga och sluta, börjar och slutar...
 
Nåväl, nu är jag tillbaka!! Igen.. i några månader.. kanske haha ;)
 
Igår när jag vaknade kände jag mig tjock i halsen och kom knappt upp ur sängen pga noll energi. Jag gick och jobbade och tänkte att antingen går det över eller så jobbar jag så länge jag orkar helt enkelt. Jag orkade faktiskt hela dagen men mådde inte bra när jag gick hem. Gick och la mig i soffan och låg där hela eftermiddagen och kvällen, åt ingen mat för att jag inte orkade och drack bara vatten och lite juice + sov hela natten..
 
Idag när jag vaknade kände jag ungefär samma sak. Jag orkar knappt lyfta fötterna. Känner mig varm och kall men jag känner att jag inte har någon hög feber som tur är... Låt detta gå över snart!!! Jag har precis kommit igång med min träning och kost och vill så gärna fortsätta träna... Idag går en kollega i pension också och den dagen missar jag :( Hon är så underbar och jag vill inte att hon ska sluta!! Vi har verkligen fått bra kontakt hon och jag.. Jag som tänkte baka tills idag.. Det blir aldrig som man har tänkt sig :(
 
Så idag blir det bara att äta massa frukt, dricka te med honung och gå runt i morgonrocken och bara låta kroppen vila.. 
 
Imorse, kl 9.00, släpptes biljetterna till melodifestivalen. Jag och syrran har köpt biljetter och fick parkett plats, vilket var helt underbart! Biljetterna tog slut på 15-20 min... helt sjukt!!! Vi har gått varje år i flera års tid och har alltid suttit på läktare 1 eller 2. Senast satt vi på läktare 1, rad 3 tror jag och sa att "nästa år ska vi bannemej uppgradera oss och sitta på parkett", och då blev det, det känns jätte kul !!!
 
 
Är det någon av Er läsare som ska gå på melodifestivalen? Om ja, vart ska ni sitta isf?
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0