Underbara efterlängtade fredag

Äntligen är du här.. Härliga fredag !! Som jag har längtat

Idag blir det jobb till 12.45 sen ska jag bege mig till tandläkaren. Får se vad unga Mikael säger haha, får se om han har någon hålvana haha.

Efter tandisbesöket så ska jag gå till världens bästa frissa och klippa mig. Hon är så grym. Klipper så bra och gör mig SÅ fin i håret efteråt. Bild kommer upp senare !

Den här helgen ska bli så skön. Jag har i princip ingenting planerat. Ja förutom tandläkaren, frissan, gymmet idag. Besöka Tarjas grav imorgon samt träning imorgon och söndag. Men förutom DET så har jag ingenting bestämt *ler*.

Nu - back to work.
Hasta la vista baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0