Ny start, nya tankar, nya regler

Idag har jag och 6 tjejer från gospelkören sjungit på en gudstjänst. Vi sjöng 5 låtar och alla tyckte det lät jätte bra. Tyckte jag med faktiskt. Det lät otroligt bra *stolt*.

Imorgon kommer dagen då jag har bestämt för mig för vissa förändringar i livet. Jag känner att det är dags att köra hårt med träning och kost nu. Har 8-9 månader kvar till sommaren haha.

Nä men allvarligt, så känner jag att det är nu det gäller. Jag vill bli fit ! Det är nu jag är ung, har orken och tiden att göra detta.

Har även tänkt mycket på livet och så. Kommer satsa fullt ut på detta nu och kommer ärligt talat inte ha tid att slösa tid & energi på människor som inte satsar lika mycket på mig. Man lever en gång och jag orkar inte ge vissa människor SÅ mycket av mig själv när jag inte ens får hälften tillbaka. Så nu är det slut med sånt. När ni visar mer vilja, tid och energi så kommer ni få det av mig också. Tills dess så kommer jag lägga all min tid på träningen, familjen och de vänner som satsar allt på mig!

Nu är jag så redo. Så peppad. Så motiverad. Så inspirerad. NU KÖR VI !!! Beach 2012 baby ;)



PUSS !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du äro bäst !!!

2011-10-17 @ 01:05:30
Postat av: Hanna

Men tack du kära anonyma läsare :) Vad gulligt sagt ler

2011-10-17 @ 08:41:21
URL: http://charliesangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0