Inspiration & motivation

Idag bestämde jag mig för att jag ska satsa 110% från och med nästa vecka på måndag. Denna vecka kommer gå till så att jag trappar ner på allt godisätande och onyttigheter och minskar portionerna, och sedan på måndag kommer det bli strikt diet.
Inge fusk eller göra något halvdant. Det är nu det gäller !!

För att göra mig själv lite mer motiverad och inspirerad så gick jag och köpte månadens nummer av BODY Magazine :)
Hade även ett väldigt givande samtal med Martin da baddabilder Larsson. Tack för att du gav mig mycket motivation, inspiration och kunskap ! Guld värt ska du veta :)
Och toppen av isberget idag blev ett båtinköp :D Gissa om vi ska fiska och tuta och köra nästa sommar?
Nu är det dags för mig att sussa!!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0