Ingen rubrik

Insåg nu att jag inte har bloggat på några dagar. Så jag kan väl sammafatta hur helgen har sett ut:

Fredag: Gymmet efter jobbet, blev 1 tim cardio. Kvällen blev lugn.

Lördag: Morgon cardio. Frulle. Städa. Sedan blev det bröst och biceps på gymmet. Hade så mycket vilja, ork och kraft och tog verkligen ut mig riiiiktigt hårt på passet. Helt underbart. 15 min cardio efter det. Hade även en massagekund igår. Var riktigt kul att massera. Skönt att man har kommit igång med det igen =)
Råkade tappa min kära iphone i toaletten igår :( Den funkar konstigtnog fortfarande. Men ska nog lämna in den och få en ny, har så bra försäkring. Funderar på en vit iphone isf :)

Idag, söndag: Lyxig frukost. Gymmet, där jag körde ben och lite mage. Blev även 20 min cardio efteråt. När jag var klar och skulle gå ner för gymmets trappor så darrade hela jag, haha, men jag gillart !!!! Har även gjort en riktigt god tonfisk sallad idag. Mumma!!!  Blir eventuellt en massagekund idag, annars bara lugnt för mig =)



CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0