Ensamheten, men drömmer om tvåsamheten

Nu är jag så fruktansvärt trött på singellivet. Jag spyr på det. Alla tjejkompisar har pojkvänner förutom jag.

Tänker inte förneka att det är underbart med ensam tid, bo själv, behöver inte anpassa mig till någon, kan göra vad jag vill när jag vill hur jag vill..

MEN

Jag saknar att ha någon att älska och någon att bli älskad av. Någon att mysa med. Klia på ryggen. Massera. Sova med. Älska med. Resa med. Laga mat med och äta med. Skicka mysiga sms med. Träna med. Någon att bara få hålla om. Gråta med. Skratta med. Leva ett liv med.

Jag fyller 25 om 5 månader. Man blir inte yngre. Det är nu man känner att man vill träffa en kille, tids nog flytta ihop med och skaffa barn med. Jag vill inte stressa, men jag menar bara att jag är trött på singellivet, usch...

Näe men om man ska ta och krypa ner i soffan och mysa lite.. med me myself and i... kul.. not...
Puss på er !
Och ni som har en partner, var glada för det :)

Kommentarer
Postat av: P.....

Äh kom igen nu du är fortfarande ung och snygg!du har hela livet framför dig!;)Det kommer ska du se!

2011-10-08 @ 21:28:46
Postat av: Hanna

Men jag vill bli en "ung" mamma och dessutom vill jag ha en man att dela livet med :)

2011-10-08 @ 22:28:42
URL: http://charliesangels.blogg.se/
Postat av: P.....

Blir bara pannkaka av det om du stressar! :P du får väl börja sänka dina krav på män så kommer du säkert hitta nån som skulle gå över lik för dig :)

2011-10-09 @ 11:39:19
Postat av: Hanna

Jag menar inte att stressa, men däremot menar jag att jag är sjukt trött på singellivet.

Varför ska jag sänka mina krav? Jag är ju värd det bästa, problemet är att det inte finns några bra killar..

2011-10-09 @ 11:44:05
URL: http://charliesangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0