Diet dag 1 avklarad !

Idag har jag börjat "mitt nya liv". Känns sjukt bra. Har skött kosten jätte bra hela dagen, har känt mig mätt, ätit var 3-4 timma óch känner mig jätte stolt  =)

Träffade även underbara Anette på gymmet. Åh vilken tjej. Hon gör en så glad. Är så positiv och ger sån energi till folk runtomkring sig. Hon gör en glad. Vi åt middag och pratade idag, riktigt härligt !!

Nu ska jag ta ett varmt och skönt bad med tända ljus, sen tänkte jag gå och lägga mig ganska tidigt. 20.30-21.00 nånting? Kanske läsa lite ur någon bok, jag är sååå dålig på att läsa böcker. Läser en bok var 5e år haha. MAX. Men har köpt någa riktigt bra bäcker. Varav två är skrivna av Mia Törnblom. Den ena heter "självkänsla nu" och den andra "mer självkänsla" eller nått sånt. Det boostar verkligen självkänslan och man lär sig otroligt mycket.

Hoppas ni haft en bra måndag.
Jag skriver imorgon igen.
Lämna gärna en kommentar, vore snällt :)
Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0