Hemmafrudagen

Haft en riktigt bra helg. I fredags blev det tid för mig själv, så var bara hemma och tog det lugnt. Igår var jag iväg på 3 rätters middag. Jätte gott, trevligt och mysigt :)

Idag är det hemma-fru-dagen. haha. Dags att göra massa nytta

* Putsa fönster
* Dammsuga balkongen & slänga balkongblommorna som hänger på sista versen
* Ta en promenad i friska luften
* Laga två olika maträtter som jag har för imorgon och tisdag
* Fortsätta rensa bort kläder i garderoben

Så jag har lite att göra idag. Men det är skönt att städa så man får fint i sin fiiiina lägenhet :)

Ha en bra söndag allesammans
KRAM

Kommentarer
Postat av: Sandra Leijon-Lind

Du är så duktig! Skulle du få kläder över så köper jag gärna något. Studentekonomin letar något snyggt begagnat inför julens alla konserter och släktträffar :)

Stor kram!

/Sandra

2011-11-20 @ 17:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0