Adoptionsresa till Kina

Min syster och hennes man samt dottern Jaya, ska åka till Kina och adoptera deras andra barn. Dom har frågat mig om jag vill följa med och det skulle vara en stor ära för mig. Dock så kostar det MYCKET pengar att åka på en sådan resa men jag försöker göra allt för att ha råd och kunna åka med.
Nu är jag med i en tävling och tävlar om 2 biljetter T/R till Peking, och skulle bli så glad om DU gick in på den här länken och röstade =)
Behöver alla röster jag kan få. Ni har till söndag kväll på er att rösta. Skulle bli väldigt glad och tacksam och Du röstade på mig <3
Tack på förhand! Kram från lilla Hanna som vill åka till Kina
https://www.facebook.com/AirChinaSweden?sk=app_200290826696637

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0