Ny vecka, nya möjligheter ?

Jag han inte skriva igår. Blev jobb 7-16 sen iväg till Hälsostudion och gå på Jennys step pass :) Ni vet ett sånt pass då man går upp och ner på en låda + en jäkla massa mer. Alltså INTE steppa som man gör med sånna där skor haha

Kände dock igår att min energi var så lååååg. Fick till och med sitta ner i omklädningsrummet några minuter. Min kropp sa stopp, nej, sluta. Ganska coolt att kroppen fungerar så egentligen. Igår kväll hade jag lite förhöjd kroppstemp. Idag har jag haft en väldigt jobbig hosta och har känt mig lite sådär halvdan. Så idag hoppade jag över träningen. Hoppas verkligen att jag mår bra imorgon för då ska jag träna med Sebbe *håller tummarna*

Idag ska jag steka lite kycklingfile, koka ris, göra sallad och en god sås till, gjord på gräddfil, lök & massa kryddor. Sen ska jag ta ett långt varmt bad med tända ljus & lugn musik. Ikväll blir det lite "onyttigheter" i form av stekta äppelbitar, kanel & kesella :)

Nu avslutar jag detta inlägg så skriver jag förhoppningsvis mer imorgon.
Så håller vi tummarna nu att jag inte blir sjuk.
Har varken RÅD, TID eller LUST  !!!

Puss & kram & nyp i stjärten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0