Den friska har många önskningar..

... men den sjuka har bara en - att bli frisk !!!

Stämmer SÅ bra.

Jag har blivit sjuk. Blir galen på detta. Började känna av det i början av veckan. Därför har träningen uteblivit denna vecka. Jag mår så dåligt av det. Psykiskt dåligt och fysiskt också. Min kropp VILL, men orkar inte. Jag vill stå där med skivstången på ryggen, pressa dom sista utfallena och känna att benen skakar av hård träning. Jag vill stå där på stepbrädan och svettas så det droppar på golvet.... saknar det redan....

Men jag har alltid varit sån att om jag blir sjuk, så måste kroppen få vila. Oavsett. Det är emot mina principer att träna om kroppen inte mår bra. Säger den ifrån, så säger den ifrån och då ska man lyssna !!

Igår blev det gospel 17.30-19.30. Det är så kul på torsdagar när man kommer dit. Alla är så glada. Det är så bra låtar. Toppen körledare. Man mår så bra själv av att få lite gospel spirit =)

Nu har jag precis ätit klart mammas goda fiskgryta med ris. Jätte gott. Senare blir det blåbär, hallon, äpple&kanel med kesella. Inge godis. Ajja Bajja.

På söndag skulle jag egentligen till Jenny för vägning och mätning. Men vi flyttade fram det ytterligare en vecka pga. att jag har blivit sjuk. Så hoppas att detta bara håller i sig i helgen, för då blir det mycket träning nästa vecka och hoppas på resultat på söndagen.

Skriver imorgon igen.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0