Around the world

Jag har gjort om mina prioriteringar lite här i livet och har ju bestämt mig för att spara så mycket jag kan till resor.

Dom resorna jag skulle vilja göra detta år är:

* London ca 4-5 dagar i mars-april

* Grekland vs. USA i sommar i 2-3 veckor.
Alternativt Grekland sista minuten 1-2 veckor och USA 2 veckor

* Thailand/Asien i vinter. Någon gång mellan dec-feb. 3 veckor


VILL verkligen åka på dess resor. Skulle vara helt underbart !
London är lite halvplanerat nu. Hittat rätt bra resor.
Men vi får se.

Dom resorna som SKA bli av detta år är iaf i sommar 2-3 veckor + thailand i vinter...


Har DU någon resa planerad i år? Eller någon resa du skulle vilja försöka komma iväg på?
Skriv gärna en kommentar :)

KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0