Påfyllning i kyl & frys !

God eftermiddag !

Imorse ringde klockan 8.00. Gick upp och åt havregrynsgröt, 2 ägg och fyllde på med en massa vatten. Sen var det bara att bege sig till gymmet. 9.30-10.30 var det Step med bästaste Jenny. Hon är SÅ grym. Men det är sjukt jobbigt att träna så hård och intensiv fettförbränning på morgonen. Damn. Svetten droppade på golvet - I LIKE

Tog min nya proteindrink med smak av choklad/blåbär direkt efteråt. Ett riktigt bra vassleprotein (snabbt protein). Sen åkte jag hem, tog ett härligt bad och städade, sen lunch. Pappsen kom och hämtade upp mig sen och så åkte vi och handlade:

* 4 apelsiner
* 6 burkar champinjoner
* Grillkrydda
* 2 gräddfil
* 1 Kesella/Kvarg (perfekt proteinmål som kan tas på kvällen. Då kroppen vilar så bygger den muskler, vilket den gör under hela natten och därför är det ett perfekt mål att ta innan läggdags)
* 1 kg kycklingfile
* 6 burkar makrillfile
* 1 kg morötter
* 1,7 kg nötfärs
* 400 g pistage/cashew nötter
* 2 zuccini
* 24 pack ägg
* 4 äpplen

Inte mycket onyttigheter där *ler*. Nu räcker detta en vecka. Har basvaror hemma också som kryddor, sallad, paprika, lök, gurka, havregryn, mjölk, bär, broccoli, ärtor, majs, wokgrönsaker, skinka, kalkon, fetaost mm.

 Mitt ena proteinpulver


IKVÄLL blir det stryktipset, melodifestivalen och kanske några salta pinnar HAHA ;)
KRAM !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0