Jag är tillbaka, IGEN !

Nu tänkte jag börja blogga igen. Haha. 10:e gången gillt? Jag får så många uppehåll med min blogg. Antar att man har så mycket annat i livet som man prioriterar mer. Men det är väldigt skönt att få skriva av sig alla tankar och funderingar man har... Så därför ska jag börja igen !!

Nu har det skett lite förändringar i mitt liv !

Har varit hos Jenny (min fd idrottslärare, som även äger gymmet Haninge hälsostudio) och fått hjälp med kostschema och även fått 2 veckors gratis träning där. I söndags så vägde hon och mätte mig. Ska dit nästa söndag och mäta, väga mig och prata om hur allt har gått.

Det som är så skönt är att jag träffar Jenny där varje dag så vi kan prata om hur dagen har varit, om jag har varit hungrig, mätt, nöjd, inte nöjd osv.

Denna veckas träning ser ut såhär:

Måndag: Step 1 tim
Tisdag: Combat 1 tim
Onsdag: Pump 1 tim + Spinning 1 tim
Torsdag: Afrodans 1 tim
Fredag(idag): Pump 1 tim + sola
Lördag: Step 1 tim + benträning på SATS
Söndag: Mage/ryggpass på SATS + Afrodans 1 tim

= 10 träningspass denna vecka. ME LIKE !!!

Har inte fuskat någonting alls heller under dessa dagar.
Har ätit och tränat precis som jag ska :)

Jag är så taggad. Så motiverad. Så glad. Det är så kul. Nu ska jag satsa 110%. Nu ska jag komma i mitt livs bästa form någonsin och det känns så bra.  NU KÖR VI !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0