1 vecka har gått

God morgon. Eller nja, god lunch !

Idag sov jag ut till kl 11.00. Kom ju trots allt inte i säng förens vid 01.30.
Hade en jätte trevlig kväll hemma hos syster yster med robban, danne, jenny, jens & veronica. Alla hade spelat på stryktipset, ingen fick tyvärr 13 rätt. Bättre lycka nästa gång. Sen blev det middag bestående av: Fläskfile, potatis, morötter & en jätte god chili/bearnesås :) Mums !!! Kvällen godis för mig fick bestå av salta pinnar, men helt okej. Tycker det är rätt gott att få i sig smaken av salt.

Har precis ätit klart min brunch som bestod av: Äggröra med röd-gul-purjolök, svamp, bambuskott, böngroddar och gouda ost. Morötter. 100 gram räkor.


1 vecka har gått nu sen jag började min diet. Det har gått överraskande bra fasktiskt. Riktigt stolt och imponerad av mig själv. Har inte fuskat med någon mat eller ens ätit en bit godis. Känns jäkligt bra !!! Har även tränat 8 träningspass denna vecka och det känns så bra !!

Nu ska jag laga 4-6 olika rätter inför veckan som kommer. Skriver senare ikväll vilka rätter det blev. Ha en toppen kväll och lämna gärna en kommentar :)

KRAAAAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0