Städning pågår !

Nu är det verkligen på tiden att plocka ner sommarskor/jackor och ta upp vinterskor/jackor istället !

Som de flesta vet så är ju jag en skooman. Jag älskar skor ! Om jag skulle leta lite till så skulle jag nog hitta 20 sommarskorpar till. Men jag tänkte att jag får börja här. Resväskan är gigantisk (även om det kanske inte syns på bilden) så har jag tur, så kommer jag nog få plats med alla saker där i.....





Ner till källaren med 10 vår/sommar jackor också :) Skönt !!

Som ni ser på ett par skor så har jag till och med prislappen kvar, HAHA !!!

Nu ska jag fortsätta städa trots förkylningen. Är så täppt i näsan så det känns som att bihålorna ska spricka..
This sucks... Bläää för att vara sjuk :(

Hasta la vista baby !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0