Rimma är min grej !

Hej kära läsare !

Idag var jag med på en idol tävling där man skulle motivera varför just jag skulle vinna biljetter till finalen. Min motivering löd såhär:

"Jag är en tjej som älskar att sjunga. Men sitter gärna med i globenfinalen för att gunga. Skulle vara så kul att få se live vem som kommer vinna, så jag kanske gör det när jag med detta kan rimma. Att få se alla idoler på scenen som gör sitt allra bästa, och vinner personen som jag vill, kommer jag gå ut och festa ! Jag drömmer om att få sitta i drömstolen i Globen, men då måste jag leta fram något riktigt snyggt plagg ur garderoben. Så nu kommer jag hålla alla tummarna så jag får biljetter till finalen så jag slipper se resultatet i nöjes/nyhetskanalen..."


JAG HÅLLER SJÄLVKLART PÅ JAY SMITH !!! VILKEN KILLE !!!

Rimma är riktigt kul. Förra året skrev jag julrim till alla julklappar, och jag kan säga såhär, det var endel julklappar. Men ack så roligt det var att skriva. Det är tur att jag har en fantasi som heter duga, annars hade det aldrig funkat haha !

Nu har jag fått i mig frukost bestående av två knäckemackor med ost, en apelsin och en kopp te. Men med tanke på att jag inte är frisk så ska jag dricka minst 2 koppar te till....


Vem tror du kommer vinna Idol2010??


Kommentarer
Postat av: Maria

Jättebra rim systeryster men jag föredrar dina dåliga rim, de är bara för roliga! :-D Om du vinner hoppas jag att du vet vem som vill följa med! ;-)

Löv U! <3

2010-11-26 @ 19:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0