Den friska har många önskningar..

... men den sjuka har bara en - att bli frisk !!

Jag har blivit sjuk. Så värdelöst. Började igår på jobbet. Jag kändes mig hängig.
Frös så mycket att jag till och med tog på mig en läkarrock över dem andra kläderna.
I vanliga fall är jag varmblodig så in i hel*te. Tycker det är varmt jämt, överallt.
Så fryser jag så mår jag inte bra !!!

Började även få ont i halsen igår. Sen när jag kom hem efter jobbet tog jag på mig ännu mer kläder plus att jag tog på mig fleecemorgonrocken. Myspys. La mig tidigt också, kl 21.00.

Idag ställde jag klockan på 5.30 för att känna efter om jag orkar gå till jobbet eller ej. Men min kropp orkade knappt bära upp mig. Min hals var så tjock så jag hade problem att svälja. Och självklart täppt i näsan så det var bara att ringa chefen och sjukskriva sig :(

Så trååååååkigt. Hatar verkligen att vara sjuk. Man känner sig så liten och hjälplös.
Som tur är har jag Världens Bästa Mamma. Hon kom förbi mig i eftermiddags och lämnade en jätte god kycklinggryta, färdigkokjs bulgur samt fiskgratäng som hon gjort. TACK ! Du räddade min dag mamma. Jag hade aldrig orkat stå och lagat mat idag. Guld värt !! <3


Nu ska jag äta lite glass och titta på tv :)
Puss


Kommentarer
Postat av: Maria

Krya på dig Lillstrumpa!

Puss!

2010-11-25 @ 19:38:53
Postat av: Hanna

Tack så mycket <3

Puss !

2010-11-26 @ 11:57:55
URL: http://charliesangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0