Valborg

Igår blev det jobb 8-17. Sedan hem för att dammsuga, moppa golven, städa toaletten, duscha alla blommor, vädra alla mattor och sängkläder. Ta på en maskin med disk.

Sedan begav jag mig till Rotebro för att träffa upp J på hans jobb. Han jobbar på en jästfabrik. Hum, inte den godaste lukten om jag säger så hahah....

Efter att han slutade, 23.00, så åkte vi hem till mig. Back home to the ghetto, yeah !

Hur som haver så hade jag iaf en jätte mysig valborg. Kunde inte haft en bättre valborg.

Denna helg är jag ledig. UNDERBART !!! Idag tänkte jag städa undan hemma. Har kartonger överallt, får panik. Nu har jag ju kommit igång med träningen också, har blivit 3 ggr denna veck. Min tanke var då att jag skulle gå till gymmet, men icke, dem har stängt idag, skit också !!! Så det får väl bli jogging ute istället...

Imorgon ska jag på fotbollsmatch Dif-Aik med J och hans vänner. Det ser jag fram emot =)

Jag kanske bjuder på ett inlägg senare !
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0