Roande kväll

Jobb och slit, jobb och slit ! Känns som att man inte gör annat än att jobba..

Dagen idag har varit sådär. Jobbade 8.00-12.00. Lunch 1 tim. Sen utbildning 13-16.15.
Utbildningen var givande på ett sätt men samtidigt var det mycket man redan visste. Alla på jobbet går en utbildning som heter Palliativ vård. Vilket innebär "vård i livets slutskede". Det är nyttigt att prata om sådant men även ganska deppigt. Får ångest när man pratar om döden ibland. Jag är rädd för den...

Tyvärr, som många andra dagar, har jag haft huvudvärk hela dagen. Har tagit 2 alvedon, som hjälpte likamed = noll... Jag sitter här nu och har fortfarande huvudvärk. GAH !!! Kan det gå över någon j*vla gång...??!!!

Samtidigt som denna underbara huvudvärk har trängt sig in i mitt lilla söta huvud, så försöker jag vara en duktig hemmafru och tvättar. 4 maskiner med tvätt blir det idag. Så skönt. Sängkläder, jobb samt träningskläder blir tvättade. Härligt.

Hoppas att ni har haft en bra dag !
Vi hörs av imorgon.
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0