En dag i stan

Klockan ringde 9.00 igår morse. Dags att stiga upp, äta frukost, göra sig iordning och sedan bege sig till Solna för att möta upp lite kompisar och gå på Aik-Dif matchen (se bilder längre ner) Jag gissade på att det skulle bli 1-2, vilket det också blev, alltså, vinst för underbara Djurgården =) whohoho !!!

Efter matchen så gick vi och åt på en indisk restaurang. Jag tog chicken tikka masala. Alltid lika gott. Plus naan bröd till det. Mums ! När vi var mätta och belåtna så åkte vi till Kungsträdgården för att ta oss en trevlig promenad längst vattnet och äta mjukglass. Vilka sommarkänslor man fick =) Hääärligt !!

Klockan blev framåt 18.00 och då skildes alla åt mot olika håll. När jag kom hem så bytte jag bara om (se bild längst ner) och sedan gick jag ut och joggade i skogen i 45 min. Riktigt härligt avslut på denna underbara dag !!

 

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Åh en sådan härlig dag!!! :-)

Men du får nog ändra din profil lite, det var ett tag sedan du var 21... ;-)

2010-05-04 @ 17:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0