3 dagars uppdatering

Såg nu att jag inte skrivit på 3 dagarr. Vad tiden går fort ibland. Känns som att jag skrev igår. Jag vill ju försöker skriva varje dag, men som ni har märkt nu så blir det inte alltid så :(

Nåväl. Jag skrev senast i tisdags.

Så i onsdags jobbade jag 8-17. Sen åkte jag hem för att byta om och åka till gymmet. Där blev det spinning 1 tim. riktigt kul =) Kom hem vid 20 och då blev det att fylla kroppen med lite mat, titta tv sedan sova.

Torsdag. Jobb från 7.30-14.30. Mamma fyller år. Jag köpte jätte fina rosor till henne. Gick sedan hem till henne och hade lite myspys. Hon hade mat hemma till mig också. Tack mamma för att du göder mig =) haha. Efter massa myspys så åkte jag till Kallhäll. En kompis håller på att flytta så jag hjälpte honom att fixa i lägenheten och städa lite grann =) duktig hemmafru som man är så har man ju vanan inne haha

Fredag, idag. Jobb 7.30-16.15. Handlade mat efter det. Kollat på tv och latat mig. Jag är helt slut som artist. Varit mycket jobb i veckan. Bara att slå sig ner i soffan är guld värt.

" Det är ju bara så skönt att göra ingenting och vila efteråt"

Nu blir det IDOL på tv4 och myyyys..
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0