Koh Phangan - en toppen restaurang

Är så fruktansvärt trött just nu, så detta får bli ett kort inlägg.

Igår åkte jag, Kickan, Hedda, David, Hans, Rasmus, Mattias och Fredrik till Gullmarsplan för att skaka våra rumpor samtidigt som slänger iväg bowlingklot.. Vi bokade två banor kl 21.00. Det var galet roligt !! Vilket härligt gäng =) Jag gillar dock inte gullmarsbowling, deras klot är inte bra, så det gick inte så bra för mig som det brukar gå, MEN ändå så vann jag över alla andra.. whhoohoo, jag blev så glad =)

Idag har underbara Jaya fyllt 4 år. Vi begav oss till Koh Phangan på söder och avnjöt en underbar middag som bestod av:

*Förrätt:
 Sallad

*Huvudrätt:
 Nua Yang 219:-

 Stora grillspett på biff med lök, paprika, vitlök, champinjoner och Koh Phangans dipsåser (no hot).
 

*Efterrätt:
 Banana Split 77:-
 Gjord på klassiskt vis med banan, maräng, glass, vispgrädde & chokladsås

KOH PHANGAN är ett ställe som jag verkligen rekommenderar. Det är otroligt mysigt. Känns som att man verkligen är i Thailand. Jätte bra service. Trevlig personal. Jätte god mat. Bra musik. Allt är toppen där ! Jag har varit där fler gånger och jag går alltid därifrån mätt och belåten med ett stort leende på läpparna =)

http://www.kohphangan.se/  - gå in och titta vettja !!

 



Kommentarer
Postat av: David V.

ja det gick ännu sämre för mig ju. första gången du vinner över mig! ;)

2010-02-12 @ 23:32:17
Postat av: Maria

Tack för en underbar kväll med trevligt sällskap och god mat!

2010-02-14 @ 16:41:33
Postat av: Hanna

David: Haha, jaa,och det är inte sista gången jag vinner över dig heller ;)



Maria: Tack detsamma! Det var underbart =)

2010-02-18 @ 16:51:47
URL: http://charliesangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0