Hej mitt vinterland...

.... nu är jag här *sjunger*

Ärligt talat, jag är sjukt trött på denna snö nu !!! 1 mars ska det ju vara vår. Kommer aldrig hända. Tyvärr. Keep on dreaming.

Så här mycket snö har jag aldrig i hela mitt liv varit med om. Det är galet. Det är FÖR mycket. Det är inte ens kul. Jag kör bil på jobbet och som Björn Gustafson sa "OM jag kommer in, jag kommer knappt ut". Ungefär så. "Jag kommer knappt ut". Denna helg är min jobb helg. Lyckades verkligen pricka in rätt med tanke på vädret. Not. Plogbilarna har typ sovmorgon till kl 14.00 ? Dem skulle behöva börja kl 7.00 SENAST !

Denna vecka har bjudit på bra träning. Tränat 4 ggr denna vecka. Toppen !

Nu blir det mys framför tvn.
Trevlig helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0