Dejt med Mr.Humor ^^

Whohoooo, nu äre helg !!!! Jippie, eller egentligen började den igår haha =)

Igår var det planeringsdag för all ordinarie personal på Hotell Winn. Det var verkligen jätte trevligt. Mycket skratt blev det och jätte god mat. Dom har till och med en glassmaskin. Gött !

När jag kom hem igår så blev det besämt från ena stunden till den andra att jag skulle gå på dejt. Så jag begav mig till Odenplan och mötte upp M. Vi gick och tog några drinkar på en bar. Vilken otroligt rolig kille ! Skrattade nästan ihjäl mig. Nu behöver jag inte träna mage på läääänge. Jag la mig vid 3.00 tiden inatt. Nu sitter jag och gäspar av trötthet.

Men jag får ta mig en kopp te och hoppas på att jag blir piggare. Hanna Pigg.

Ikväll blir det bowling med gänget. Riktigt skojj =)

Nu ska jag gå hem till mig och tvätta typ 4 maskiner sedan ska jag städa undan i köket och börja möblera där. hihi.

Imorgon ska pappa och jag kakla klart i köket.
Världens sötaste unge, JAYA, fyller även 4 år imorgon. Min lilla gullunge. MosterHannas sötnos !! Familjen ska ut och äta på restaurang. Hög mysfaktor och gott ska det bli också =)

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0