Alla ♥ Dag

Denna helg har varit helt fantastisk..

Jag och pappa har kaklat klart i köket och jag är grymt nöjd.

Igår hade jag en helt underbar lördag kväll. Hade trevligt herrsällskap och vi kollade på "Eden Lake", mös och åt godis. När filmen var slut (ca 2.00 på natten) så började vi kolla UFC på tv4sport till ca 5-6 på morgonen.. haha, kampsports is the shit ! =)

En sak som dock var tråkigt igår var att mitt herrsällskap skulle parkera på min p plats, då jag ser att det står en annan bil där... WHAT THE FUCK...?!!!!   Efter många samtal så hade jag gjort både en polisanmälan och träffade på en p lisa som gav 900 kr i böter till volvo ägaren. Jag satt även upp en lapp på hans framruta "Detta är MIN p plats. Var god flytta din bil NU, tack !!!".. bilen står fortfarande kvar och har stått där i 1 dygn nu... idiot !!!

Hur som haver så var det underbart att få vakna upp med sovsällskap på alla hjärtans dag, som det faktiskt är idag. Myspys.

Ikväll får jag nytt trevligt besök. Då blir det film och godis (igen) =) whohooo !!!

Hoppas ni får en lika mysig alla hjärtans dag som jag ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

Ska bli kul att se de senaste framstegen i lägenheten! Får försöka komma över i veckan...

Puss!

2010-02-14 @ 16:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0