Den halvt bortglömda bloggen

Johopp, Stackars min bortglömda blogg. Den suktar efter nya inlägg. Nu får jag ta och skärpa mig !!

Så, vad har hänt sen sist då..?

Jo, om vi backar tillbaka till i torsdags så åkte jag till Södertälje och träffa en killkompis som jag inte träffat på väldigt länge. Det blev en lyckad kväll med trevligt sällskap och film. Vi såg "pathology". Sällskapet somnade före mig, haha. Men jag såg iaf hela filmen och den var lite konstig. Lite psyko över det hela ! På fredagen när vi vaknade så blev det en powerwalk runt fina södertälje. Ärligt talat, södertälje är rätt fint. Faktiskt. Iaf där jag var. Mysigt att gå längst vattnet också =) Sammanfattning: Middag, film, trevligt sällskap = Is the shit !!




Fredagen blev inte så mycket gjort. Träffade upp K och vi tog en fika. Myspys. Jag har även fått hem 200 bilder som jag har framkallat så vi satt och kollade på dom. Riktigt skojjsigt!  Var väldigt trött pga. sömnbrist från torsdagen så tog det lungt när jag kom hem och somnade ganska gott och fort.

Lördagen. Blev en powerwalk i min ensamhet. Så skönt. Kvällen spenderades med K !

Söndagen. Det enda jag kommer ihåg från söndagen är att jag var ute och joggade i 45 min på kvällen. Otroligt skönt. Bara sköna träningkläder, mp3 spelare och pulsklocka. Redo för en match mot mig själv! Yeah... Efteråt gick jag hem och såg på filmen "gangster" där jag medverkat som statist. Självklart såg man en gnutta av mig *ler*

Måndagen. Träffade upp K. Tog en powerwalk på berömda Rudan. Såg en film på kvällen.

Idag. Fick hem min nya kyl och frys. Såååå fina ! Bara några tusen kr fattigare. Min lägenhet kommer bli så grymt vacker när den är klar. Whohoo. Nu tänkte jag dra ut och jogga lite. Sen ev. ge 2 helkroppsmassage. Ikväll blir det jogging igen om jag hinner och orkar. Ska försöka rensa lite kläder och andra grejjer idag också.


På återseende mina fans.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0