Tröttmössa

När jag vaknade idag så tänkte jag "nu kommer jag verkligen vara utvilad". Men jag känner inte så ändå. Jobbade till 16.00 igår. Sedan åkte jag hem och la mig och "vilade". My ass att jag bara skulle vila. Sov till 22.00. Sen upp och åt lite grann. Kollade Stockholm Boogie på tv. Sedan somnade jag igen och vaknade imorse 10.30. Sammanlagt 15 timmars sömn. Galet. Jag är fortfarande trött och skulle utan problem kunna sova... weard...

En killkompis till mig hette på msn "Det är naturligt för en kvinna att se felen hos en begåvad man och de goda sidorna hos idioten" Jag kände mig j*vligt träffad där alltså. Usch. Va hemskt egentligen? Vad gör att jag faller för svin...? Jag vet ju om själv att jag är värd bättre. Ändå dras jag till bad boys.. Skärpning på mig nu !!!

Nu bli det ut på en promenad.. sen jobb ikväll.. så otroligt roligt.. eller inte..

Ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0