Taggad som in i h**vete

Vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig, det var alldeles för länge sen vi sågs... (sjunger)

Jag har precis tagit mina nya tabletter, ätit havregrynsgröt med T och nu ska vi ut och ta en powerwalk. Efter det blir det ett ägg. Gött.

Jag är SÅ taggad. Härligt. Ska bli så spännande och se om det har blivit några förändringar om en vecka eller två. Weiii. Jag är så peppad. Kunde inte må bättre just nu. Nu ska det bli förändringar. For real !

Idag blir det jobb 14-21.00 Vi kommer börja med ett möte och då tänkte jag äta soppa till lunch. Till middag ikväll på jobbet blir det lax och sallad. Smarrigt.

I helgen är jag ledig. Kanske utgång ? Ev träffa J ;) Skulle vara roligt.

Nu ska jag kila ut. Jogging kläderna på - here we go

See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0