Slut på det roliga

Tjingeling gott folk !

Ställde kl på 3.50 för att jag skulle se Fuglesang på himlen när han åker runt i sin mysiga rymdfärja. Man kunde tydligen se honom kl 3.54 på himlen som ett ljust sken som rörde på sig. Men så trött som man är (eftersom jag kom hem 2 på natten) så tryckte jag på snooze hela tiden.

Tänkte även att jag skulle upp kl 9.00 för att ut och gå en powerwalk med grabbarna. Men, sov även bort den tiden *Suck* Va arg jag blir på mig själv. Så nu sitter man här med ångest för att man inte hunnit med någon powerwalk. Nu får jag jogga istället efter jag slutar ikväll.

Idag är sista dagen på semestern. Booring. Vill ha mer semester. Men ska ta ut några veckor i vinter istället.
Idag mellan 15.00-19.00 så är det möte för oss som ska bli Hälsoinspiratörer på jobbet. Jätte skoj =) Det blir en KICK OFF ikväll med uppträdande, fika, massa skoj och föreläsning om vad det innehåller i det vi köper. Typ E211, E576 mm. Spännande ! Jag tycker verkligen om allt som har med kost och träning att göra.

Nu blir det att göra sig iordning. Diska och sedan åka iväg !

Dagens citat: You dont know what you got til´ you missing it alot...


Puss & Kram / The Angel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0