Nya vitvaror

Jag är galet sjukt helt underbart glad !

Igår var jag på Bauhause, Hornbach och IKEA och kollade runt. Jag håller ju (som de flesta redan vet) på att total renovera min lgh. Så hela köket är ju utrivet. Har köpt hem hela mitt nya kök som "bara" ska monteras ihop och upp på väggen. Jag har köpt ny kyl/frys. Två stora. Så nice. Självavfrostanden. Rena lyxmodellen. Fått en diskmaskin. Den underbara dagen igår så köpte jag inbyggnadugn, spishäll och fläkt. SÅ GÖTT !

Happy face.. happy happy happy. Kommer få ett riktigt grymt kök. Allt nytt från 2009. Eller hela lgh överhuvudtaget kommer bli så nice.

Pappsen och jag spacklade klart sovrummet idag. Nu blir det slipa väggarna och sedan grundmåla. Eventuellt spackla igen om det behövs. Sedan på med den riktiga färgen. En tegelvägg skall även muras upp. Jag längtar så otroligt mycket tills jag flyttar in. Kommer vara en underbar känsla att bo där och veta att man varit med och gjort varenda rum och stått och slitit i månader för att få det så fint ! Det kallas glädje ^^

Nu blir det sängen för mig.
Jobb tomorrow !
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0