Svininfluensan på g ?

Usch, jag blir så arg på mig själv att det går över en vecka mellan varje blogginlägg. Dessutom tänker jag samma sak varje gång - att jag ska skriva oftare. Måste sluta ljuga för mig själv.

Nu är jag här igen iaf. Fast mår tyvärr inte som bäst. Är förkyld. Hostar. Nyser. Är svuvig som satan i gatan. Ingen ork i kroppen. Sjukskrev mig från jobbet idag. Kan inte riskera att sprida vidare mina baskilusker. Jag har säkert svininfluensan...

Jobbar imorgon också. Vette sjutton hur jag ska göra. Om jag ska chansa att gå till jobbet. Ska verkligen försöka att jobba. Det värsta är ju på morgonen. Sen tänkte jag på en sak, varför drar dom 1,5 dag (i pengar) för att man är sjuk en dag? Helt j*vla värdelöst. Blir så arg. Dumma !

Det possitiva med denna dag var iaf att jag ställde mig på vågen imorse som visade - 2 kg. WHOHOOO ! Skit kul verkligen. Det är kul att man ser förändringar när man kämpar. Äkta glädje.

Nu ska jag ta mig en dusch. Ska försöka orka bege mig till jobbet en snabb visit.

Ha det gött alla läsare !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0