Snabbis

Blogginlägget just nu får bli en liten snabbis. Känner mig lite stressad. Ska göra mig iordning nu och sedan åka och handla min grymma diskho. Ska sedan till min bostadsrättsförening och gnälla lite (hehe) på bla. saker som står iväg i källaren, fel antal volt i uttaget till spisen, ska kolla vad som gäller ang köksfläktar mm.

Efter detta ska jag röja undan i lägenheten, för imorgon tänkte jag att mina två målare ska få börja i lägenheten. Ska bli riktigt roligt. Whohoo.

Idag fyller TARJA år. GRATTIS till dig. Underbara människa =)

Igår var jag hemma hos Tarja och åt middag med henne, Lasse och Helena. Det var riktigt gott och trevligt, som alltid. Mamma hade bakat både bullar och äppelkaka som vi åt till efterrätt. SÅ GOTT. Hon är världens bästa kokerska. Robert och Dirk kom även över. Lyckad kväll med lyckat sällskap. hihi.

Nu blir det en kopp te, lyssna på Bandit 106,3 - grymmaste kanalen ever. Sedan ska vi iväg !

Kanske blir ett inlägg senare.

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0