Lönings dagen

Då var det denna underbara dag som man väntat på - lönings dagen ! Hurra! Inte för att jag har haft brist på pengar, men man vill ändå ha mer haha.

Tisdagar för mig innebär att jag är ledig från jobbet och innebär även tid för mig själv och göra saker som man annars inte hinner. Idag var jag barnvakt åt min underbara systerdotter från 7.30-16.30. Vi var ute och gick MASSOR, svetten började nästan rinna på mig. Powerwalk med en barnvagn är grym fettförbränning. Åkte även buss 2 gånger, åt lunch på mammas jobb, lekte utomhus och inne. Sedan mötte vi upp pappa i min nya lgh och spacklade det sista och slipade !

Fastighetskötaren kom även förbi för att kolla på min balkongdörr som är sne och det gör att det blåser in lite kall luft i lägenheten och det är inte nå vidare kul nu när det dessutom snart är vinter. Med tanke på att jag äger bostaden så får jag betala själv om jag ska ha en ny dörr. Det är synd. Jag äger allt i min lägenhet och min bostadsrättsförening äger allt utanför. Då tänkter jag att jag borde äga balkongdörren inåt och dom äga den utåt så man delar på kostnaderna, men icke...

Well, får sen hur det blir med dörren. Jag och pappsen åkte till Flugger idag och köpte 3 olika vita färger som jag ska ha till sovrummet.

Nu ska jag fortsätta se 2½ män. Sen ta en dusch, sedan desperate housewifes :)

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0