Ensam Hanna Söker...

... en kille att dela livet med ! Finns du där någonstans ?!

Har precis kollat på ensam mamma söker och Oscar, 25 år, är bara SÅ het. Gah ! Önskar att man fick gå på dejt med honom.

Mysdag, söndag, ta det lungt - dag. Nää, icke sa nicke. Har blivit renovering i lägenheten, vilket idag har innefattat spackling och slipning. Även varit på Bauhaus och Jysk. Jag sov över i min lägenhet igår tills idag. Premiär. Helt fantastiskt. Världens underbaste Mamma plingade på dörren imorse och hade med sig med frukost i en stor korg. Åh, vad jag älskar henne. Det var så gott och mysigt *kärlek* <3

Imorgon är det måndag, jobb. Denna vecka jobbar jag måndag, onsdag, fredag, lördag, söndag.

Veckan kommer bestå av:
* Läkarbesök (extremt early in the morning)
* IKEA
* Träning
* Måla väggar, tak & fönster i sovrummet
* Eventuellt handla allt parkettgolv?
* Frissan
* Tandläkaren
* Fastighetsskötaren ska komma & kolla på min balkongdörr
* Dejt..?
* Party

Jag har en toppen vecka att se framemot, om inget annat inträffar.

Nu blir det filmmys.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: matti

tjena söt, du verka ha många bollar i luften hehe , o en sån morsa skulle en ha hehe. ha en bra vecka kram

2009-10-25 @ 21:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0