8 års jubileum !

GUTEN MORGEN

Idag är jag en tröttis *gäsp*. Äter en mumsig frukost med te, knäckemacka och 1 ägg. Me like.

För exakt 8 år sen så piercade jag naveln. Herregud vad jag ska fira idag... not... Men det är roligt ändå. Kanske blir restaurang till middag istället. Lite söndagsstek. Mys.

Lukas har namnsdag idag. Grattis !

Städning + spackling + måla står på mitt schema idag i min lägenhet. Jag höll på i flera timmar igår och dammsög, moppade golvet, plockade ner massa saker till källaren och så. Det börjar bli fint där nu. hihih. Har gjort en liten myshörna där med mina soffor, matta och tända ljus på en pedistal.

Nu ska jag avsluta min frukost och bege mig till min underbara lägenhet.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0