UFC

Igår hade jag myskväll med mina tjejer. Vi köpte hem kina mat och åt hemma hos mig. Det var otroligt gott. Efter en god middag så satte vi oss i sofforna och pratade massa tjejsnack och snaskade godis. Efter att dom hade gått så satt jag uppe hela natten för att kolla på UFC.

Något som ligger mig varmt om hjärtat och har alltid gjort är kampsport. Jag har ju själv tränat taekwondo och brann verkligen för den sporten. Jag bänkade mig verkligen framför tv4 sport inatt och satt med spänningen i kroppen och njöt av matcherna.

En svensk stjärna - Alexander Gustafsson fick in en knock out på Jared Hamman efter 30 sek i första ronden. Så klockrent !

Näää nu kan jag inte sitta här något mer. Nu blir det en dusch, sen har jag en dejt i centrum om 1 tim. Efter det ska jag jobba i min lägenhet.  

På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0