Turen var på min sida

ÄR DU GO ELLÄ`?
Troligtvis om du läser min blogg *blink*

Som jag skrev i mitt inlägg tidigare så råkade jag formatera/radera alla mina bilder på kameran. suck. Jag vet inte hur det hände, men det kom bara upp att alla bilder var raderade: "no images".  Lämnade kameran i en fotoaffär och killen där kunde rädda mina bilder. whohooo...

Nu sitter jag och snuvar mig framför datorn. Usch, håller på att bli sjuk. Så värdelöst. Min otur också, är ledig i helgen och lär väl få ligga hemma och kurera mig *ledsen*. Jag har inte tagit gris-influensavaccinet. Har varit helt bombsäker på att jag inte ska göra det. Men nu börjar jag fundera igen. Jag jobbar trots allt inom vården och tror nog att det är bäst både för mig och andra att ta vaccinet. Jag är ju i riskgruppen (ungt lammkött), så jag bör ta sprutan !

Träffa E i min lägenhet igår. Var så underbart att få träffa henne, riktigt länge sen. Saknar henne något enormt. Mitt lilla hjärta <3

Nu ska jag äta lite lax och rensa bort strumpor med hål i.
På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0