Bra dagar & dåliga dagar

15 November - över en vecka sen jag skrev mitt sista inlägg. Shit var dagarna går fort. Men dom gör ju det när man har roligt...?! Jaa alla dessa dagar har inte varit roliga sedan jag skrev sist. Men en dag var den bästa !

Tisdagen den 17 november var jag på SPA en hel dag. Det blev sturebadet på Östermalm. Åh ett otroligt vackert ställe. Obeskrivligt - måste upplevas. Vi började dagen med pilates 1 tim. Första gången jag provade det. Jätte roligt ! Efter det blev det gym 1 tim. Garanterad träningvärk några dagar efteråt. Sedan bytte vi om till badkläder och simmade, satt i flera olika bastusar bla. aromabastu med olika örter, ångbastu mm. Vi åt en jätte god lunch på restaurangen. Det fanns även fruktallrik & juicer. Vi tog på oss en svart ansiktmask som var gjord av lera från Ungern. Den var jätte bra. Vi fick låna tofflor, handduk & badrock. Efter mååånga timmar på sturebadet begav vi oss från Stureplan till Salong Askungen (Döbelnsgatan) för att få en härlig djupgående hårbottenmassage inkl. inpackning & tvätt. Det var SÅ skönt !

Torsdagen den 19 november bestämde jag mig, efter många om och men, att vaccinera mig mot svin (kill) influensan. Det gick bra. Många har fått extremt ont i armen efteråt, så jag väntade mig det också, men tur nog, så blev jag bara lite öm. Men däremot dagen efter kände jag mig med död än levande. Jag mådde jätte dåligt. Hade noll energi. Orkade inte ens lyfta gaffeln vid lunch, så blev varken lunch eller middag. Ändå jobbade jag dock 8.00-16.00 den dagen. Det gick bra iaf. När jag kom hem så somnade jag på en gång... phuu...

Lördagen den 21 november. M ringde kl 7.00 på morgonen och gråter av magsmärtor. Jag skjutsade in henne till SÖS. Allt gick bra och magsmärtorna blev svagare och svagare.
Mellan ca 13-15 så åkte jag, syrran och hennes dotter, skridskor på Torvalla. Det var första gången Jaya stod på skridskor. Riktigt skojj ! Sedan blev det smörgås och varm choklad så vi blev lite varma i kroppen..

Näää, nu blir det natti natti.
Skriv gärna en kommentar =)
Kramis

 

 

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Åh vad härligt det ser ut att vara! Önskar mig massage i julklapp tror jag! ;-)

Vad är det 17 dagar kvar till??? Hmm, inte jul iaf...

Love you! / M.

2009-11-30 @ 02:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0