Mycket Väl Godkänd

Då var provet klart ! (massage teorin)

Gick jätte bra. Gick mycket bättre än förväntat. Känns som en lättnad nu efteråt. Nu börjar min massagepraktik vilket innebär att jag ska göra 100 massagetimmar för att kunna bli diplomerad massör. 60 timmar är obligatoriska i skolan. 40 timmar tänkte jag göra privat. Måste bara införskaffa mig en massagebänk, och det är som sagt inte det billigaste !!!

Tänkte ta såhär:
Delkroppsmassage, 30 min - 150 kr
Halvkroppsmassage, 45 min - 200 kr
Helkroppsmassage, 75 min - 250 kr


Låter det som rimliga priser...?!

Idag har jag, syrran, hennes man och lilla jaya, varit hos pappa och firat honom. Han fyllde år idag. Mamma fyllde år i onsdags. Hurra hurra för er båda =) Älskar er mest i hela världen ♥

Imorgon blir det en kort jobb dag. Sedan tänkte jag ha en underbar kväll. Hur jag kommer spendera den vet bara jag *ler*

Nu ska jag fortsätta dricka min varma och goda blåbärssoppa =)

På återseende !
 

Kommentarer
Postat av: amanda

Grattis gumman :D va guktig du är! det låter som rimliga priser! jag tänkte ta en helkropps massage 75 min :D säg till när du har tid! puss

2009-05-13 @ 22:50:37
URL: http://amandon.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej gumman:D nej jag är inte osams med Emelie, eller vi inte direkt kompisar heller. träffar henne bara på bussen ibland. Det jag menade var att jag fick ångest för att hon skulle till jobbet och jag hade inte ens kommit hem från krogen ännu:P kändes som hela dan va förstörd! saknar dig! Puss

2009-05-14 @ 19:15:58
URL: http://amandon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0