Should i stay or should i go... ?

Tjingeling på er underbara läsare !

Jag sitter med en sån beslutsångest så det är galet. Ska jag åka eller stanna? Tänkte åka ner till Jönköping och träffa en killkompis, for the first time. haha. Crazy Hanna !

Vi har pratat så många år, skulle vara underbart att få träffa honom. Samtidigt är jag inte helt frisk än, plus att jag har jätte stort massageprov på torsdag. Halva mig säger "Hanna, klart du ska till jönköping och ha det trevligt" Andra halvan säger "Hanna, stanna hemma och plugga och krya på dig".. phu...

Det bästa är att jag får skjuts hem från Jönköping till Sthlm imorrn eftermiddag. Så behöver bara sätta mig på x2000 ner..

GAH...???!!!!

Han blir glad bara jag kommer ner, även om det innebär att jag kommer behöva plugga där. Han är för snäll =)

Så, nu ska jag packa alla saker, ta en dusch och fundera, sedan får vi se om jag sitter på tåget ner om 2 timmar, eller om jag blir kvar hemma. Återstår att se !!

(fortsättning följer...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0