Kyckling med lis

Whoohoooo, idag blev jag godkänd av HSB. Alltså för er som inte hänger med så har jag köpt lägenhet. Innan man får nycklarna i handen så måste man bli godkänd av föreningen. Så nu är det bara ett möte med banken, mäklaren, säljaren och självaste Moi, som ska bokas in. Förhoppningvis blir mötet (tillträdesdagen) denna vecka !

Jag, L och T åt på kinarestaurang idag. Så otroligt mumsigt. Vi beställde 4 små rätter. Ingick även (någon som är en självklarhet när man äter på kina), friterad banan med glass. Yummie !!.. Solen sken, helt vindstilla, havsutsikt (läs rudan) vi njuter av maten och skrattar (som vanligt) och har kul. Vilken underbar dag ! =)

Imorgon är jag ledig. Toppen. Då blir det en powerwalk. Förhoppningvis sola (naken) på balkongen så man blir lite brun snart. Sedan ska jag försöka ta mig till gymmet. Har inte varit där på över en månad pga. att jag har gått på penicillin och hostmedicin - kur.

Nu ska jag läsa igenom all reklam som kom idag. Dagens höjdpunkt !

Sov gott ^^
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 Då måste vi ju verkligen fira med icecreeeam idag ;)

2009-05-26 @ 16:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0