Im back in the game

Oj, jag har inte skrivit på 2 veckor. Nog mitt längsta uppehåll.  Sist jag skrev hade jag prov i skolan - massör utbildningen.

Sen sist har:

* Mamma och pappa har fyllt år. Har blivit restaurang besök och tårta.
 Underbart ♥

* Fått veta massa tråkiga nyheter att flera personer som jag håller hårt,
 är sjuka *ledsen*

* Jag insett att kärleken är svår. Tyckte om en kille jätte mycket, men han valde att gå en annan väg med en annan tjej. Tråkigt men vad ska man göra. Hans val - hans misstag  ;) Time to move on och det har jag gjort. Känns jätte skönt nu =)
* Sist men inte minst har jag FÅTT LÄGENHET. Eller fått har jag väl inte, jag har KÖPT till och med. Så fucking jävla underbart !!!!
(skriver mer om detta i nästa inlägg)

* Haft en wild & crazy natt på söder med ett gäng på 17 pers. En kompis fyllde år så vi åt på gröna jägaren och shottade tequila. Kan inte bli bättre !!!

* Sommaren börjar nästa sig med stormsteg. Myyyyys !! Älskar sommar...
Då kan man bada naken *ler*

* Älskar mitt jobb så otroligt mycket. Speciellt mina arbetskamrater. Mitt i min jobbiga period som jag har haft nu, då verkligen allt som kan hända, har hänt mig, så har dom stöttat mig något otroligt. Dom är guld värda. Kan inte beskriva i ord. Tycker om Er ♥

Så, nu fick ni lite uppdatering om vad jag har gjort och vad som har hänt under mitt uppehåll...

Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0