Vilken kärlek !

Vilken kärlek ♥

En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?"

Pappan svarar: "Ja" och de springer sin första maraton tillsammans.

En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?" och pappan svarar igen: "Ja, min son".

En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?" (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)

Och pappan svarar igen:  "Ja min son"
Och här kommer videon till denna rörande och gripande historia:



Kommentarer
Postat av: Busan

GUUD, vem kan INTE börja gråta till den här filmen?!! Så fint av hans pappa att göra det där med sin son :) Tänk om alla kunde tänka och agera på det sättet? Inte bara i ett sånt där sammanhang, utan överhuvudtaget.

Kram på dig gumman för en jätte fin blogg och motivation! :D <3

2009-03-10 @ 12:08:37
URL: http://busansbus.blogg.se/
Postat av: Hedda

Jättefint höll verkligen på att gråta !!!

Pusssssssssssss

2009-03-10 @ 20:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0