Sol vind & vatten

Måndag: Min lediga dag. Så himla skönt. Fick uträtta lite ärenden och så. Blev ett spinningpass på kvällen =) M´s pass är grymt alltså. Han är grym ! Tycker verkligen om hans pass...

Tisdag: Jobba kl 12-21. Blev ingen träning innan men efter jobb passet som kom S till mitt jobb så tog vi en powerwalk hem i -8 grader och blåst. Vill man vara fin får man lida pin. Right ?!

Onsdag: Jobba 8-14. Glassigt pass. Fast blev dock övertid 1 timme. Så kom inte därifrån förens vid 15 tiden. Sedan mötte jag upp S för att hon skulle få provträna på SATS med mig.. weii. Det var jätte kul. Vi körde ett rygg/mage pass. Stenhårt ! Duktiga tjejer =) Åkte hem och åt massa med spenat och kassler. Så mumsigt. Sen blev det myskväll hemma hos M och hans mormor/morfar !

Torsdag: Utbildning 8.30-16.00. Efter det blir det förhoppningvis en promenad i solen. Ev träna ikväll. Får se. Tänkte träna fredag, lördag, söndag. Och har tränat måndag och onsdag. Så idag får det nog bli en vilodag.

Hasta La Vista !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0