Lediga, underbara Torsdag

Hej & Hå ! Solen skiner, vilket underbart väder.

Begav mig till gymmet imorse kl 10.30 för att köra rygg/biceps/mage. Planen var att hålla mig på gymmet och bara köra lugnt pga. att jag gjort nått med vänstra arm/axel. När jag står där, mitt i ljuset, och har styrketränat 1 timme, så kommer Elli, och hon bokstavligen talat, tvingar in mig till henne spinning pass - cykelpuls. Tuffaste klassen. Phhu, hur ska jag orka...? Hon tog fram pulsband och verkligen peppade mig. Så visst då, go for it, det vara bara in med arslet och sätta sig på cykeln.

Svetten rann och rann och rann. Passet var jätte kul. Men sjukt jobbigt. G a l e t. Kul att man kunde följa sin puls samt procenten av sin maxpuls. Då blev man mer peppad !!

Efter att passet var klart och endorfinerna flödade, så (galen som man är) fortsatte jag styrketräna på gymmet. Proppade i mig 2 bananer på 30 sekunder och körde ännu mer rygg/biceps/mage. Men då var man rätt så slut (läs halvtdöd).

Så, jag kom dit 10.30 och gick därifrån 14.30. Så blir det när man trivs på sitt gym. Stod dessutom och pratade med mina underbara arbetskollegor på SATS. Vi har vunnit pris för bästa SATS i Sverige. Jätte roligt =) Jag är så stolt över dom.

Nu blir det städning (hurtiga Hanna) och ev. ut och gå i det fina vädret.
PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0