Sydpoolen

Idag var jag på Sydpoolen med syrran, hennes man och deras lilla dotter. Det var sjukt kul. Vi badade bubbelpool, bastu, åkte ruschkana, badade i vågorna och strömmarna, åt god mat och motionssimmade. Hade jätte trevligt =)

Höjdpunkten var självklart ruschkanorna. Det fanns en snabb/kort och en lång. Den långa hade tidsräkning. Så vi tävlade om den bästa tiden. Efter några åk (läs 60) så hade man en aning ont i svanskotan. Slog i mig i slutet av kanan varje gång. Så jag räknar med ett stort blåmärke imorgon. Kan knappt sitta. Så när jag ska skita får jag sitta på huk istället!

Nu är jag helt slut. Ska förbereda inför morgon dagen samt dricka lite varm choklad och klistra mig framför Desperate Housewifes ^^

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Busan

HAHAHA, strömmen är ju livsfarlig :S

Kul ändå och få leka i vattnet!!

2009-03-18 @ 16:21:48
URL: http://busansbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0