Saknar

Jag saknar vänner att göra saker med.
Att man har ett gäng som alltid träffas och gör roliga saker ihop.

Gå på bio.
Laga middag tillsammans.
Åka på kryssning/spa etc.
Åka till gamla stan för att gå runt och bara prata.
Ha picknick i vårsolen.
Filmkvällar.
Partykvällar.
Träna tillsammans med.
Ta långa promenader med.
Shoppa med.
Aktiviteter som bowling, brännboll etc.
Bada på Sydpoolen.
Åka till heron city och göra massa roliga saker.
Utomlandsresa.
Gotlands/Ölands/Norrtälje/vilken stad som helst - äventyr

Saknar allt sånt. Så sjukt tråkigt. Jag är trött på att i princip behöva göra sånna saker själv. Så trött på det.. Kräks på det !! Fy fan...

Kanske borde lägga ut en annons på internet...?

Nu ska jag till gymmet & träna skiten ur mig själv !
Ciao


Kommentarer
Postat av: Busan

... Jag hoppas inte det där var menat mot mig!!

2009-03-21 @ 18:54:55
URL: http://busansbus.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nej gumman. Jag bara saknar att göra saker med er :(

2009-03-21 @ 19:06:43
URL: http://charliesangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0