Överskottsenergi

Tog mig en sväng till gymmet idag. Tänkte köra ben/rumpa lite lungt, men det blev såhär:

* Uppvärmning
* Styrketräning: Ben/rumpa
* Ett spinningpass med Malin
* Avslutade med ytterligare 20 min kondition

Svett svett svett. Galet jobbigt men galet kul. Hade mycket energi idag på gymmet. Riktigt härligt *s*

Träffade även M på gymmet. Det var roligt =) ! Han var "besviken" över att jag inte provat på hans pass så nu ska jag lovat att jag ska göra det =) Tänkte börja ändra lite på mitt träningsupplägg. Jag har bara kört styrketräning nu i flera månader och visst, det har gett resultat. Men jag tänkte försöka minska på det och lägga in mer kondition/fettförbränning. Så det kommer bli mycket spinning och promenader nu. Får se hur det blir !

Träffade även J idag. Han var ute med hojjen. Nu är jag SÅ sugen att ta hojkort. Förra året åkte jag och J mycket tillsammans. Nu vill jag verkligen ta kortet. Vet inte hur jag ska göra. Jag har två val.. Komemr bli ett svårt beslut !

På återseende !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0