Hektisk dag, men ändå bra

Idag har det först och främst blivit jobb. 9,5 tim. Direkt efter jobbet åkte jag och K till stan för att gå till martinshop. Det är en grym affär med grymma saker. Finns ju en blandning av allt där. Helt galet! Noten blev på några hundra haha.. Blev cafe besök efter det. Jätte mysigt ^^

Sen har jag nog till 90% bestämt mig för att gå massörutbildningen. Måste dock bara lösa sig med jobb och sånt. Men jag brukar fixa det mesta, så det blir nog inga problem!

Hälsa även på, på gymmet ikväll när jag och K var på väg hem. Träffade på mina underbara arbetskollegor där. I love them! Träffade M och vi ska ev. träna ihop imorrn då han säger "jag ska köra skiten ur dig".. Hum, vette fan om man vågar gå till gymmet nu haha...

Nu är det natti natti för mig!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0